Saturday, May 28, 2011

happyy :')

hellooooo . soryyyyy la lamee tak updateee blog . yelaa manee taknyaaa blog prob plax . huhu . tapi tapee . its okeyyy :) . emmm kayy firstly sayaaa nakk ckappp sayaaa happyyy gileeeee ouhhh . yelaaa sb exam dah abess . yessss exam abes jugakk . hahahaha . klau tak adenyaa nak pening pening kepala niyy . hahahaha . toe yg smlm tak dtg skolahh . hahahaha . kebetulan smlm hari guru ouhh . hahaha . soryyyy ckguuu nnti lepas cuti skolah sayaa bagy hadiah kat ckguu ea . hahahaha . thenn cuti sekolah pon dah start . jyeahhh happyyy gilee ouhh sb cuti sekolah dah mula . hahahaha . secondly tadi mmg tade buad apeee . yg tao td cuma tydo jea . hahaha . igtkan tadi nak tydo puas puas . enth cmnerr time tga tydo ade orang hantar msg . kayy aku biarkan jea msg toee . then tak smpai bpe minit ade org call . aku pon trkjut aa . yelaa tga sedap sedap tydo ade org call plax . aku pon tgk aa spee yg hantar msg && call toee . then aku dah tgk toee yg hntar msg && call toe sbenarnyaaa anass . ohhh tidakkk aku lmcm tak cyee jea kan . hihihi . padahl dalam hati OMG seriously happy gile kott . hahaha . dia hantar msg cmniyy :

ANAS : hyeee.
ME      : hye .
ANAS : dh lme xmsj rndu la.hahahahahaha
ME      :(gilee pea mamat niyy) aku reply yekeeee ????
ANAS : yelaaa...knpe xcyee ke..sygg..
ME      : tade laa . cyeee jeaa . tp sayaa pon rnduu sgt2 kat awakk jugakk♥

hahahaha . gilee kan diaa toee . hahaha . akoee pon cm tak cyee jea . hahahahaha . best gilee la msj dgn dia td . happyy kott . hahaha . tp yg aku tak boleh lupa msj dia td . dia ckp cmniyyy : takk . sayaa tak gtal gtal pon kat sni && ok sayaa xnk msj dgn org laen saya nak msj awakk sorgg jea . hihihi . whoahhh happyyy kan . hahaha . awkkk sayaaa renduuu awakk taoo . bilee awakk nak balik niyyy . sayaa sedih tao takk . awakk tao tak mcm mcm dugaan yg sayaa hadapi selama awakk tadee tao . sayaa rasee sedihh la . awakk sayaa renduu awkk sngt ouhh . awkk kat sanee jgn gtal2 tauu . awk igt pesan saya kat awak hary toee kayy . sayaa sayangg awakkk♥
KALAU SUKE , LIKE JER :)

No comments:

Post a Comment